Mit Telenor, Danmark - Przegląd Twoich subskrypcji Telenor
Dzięki aplikacji możesz szybko znaleźć informacje o swojej usłudze i najbardziej odpowiednich rozwiązaniach dla Ciebie.
Możemy pomóc Ci znaleźć odpowiednie rozwiązania dla Twoich potrzeb i problemów.
Aplikacja daje Ci dostęp do informacji i opcji, które są dostępne, aby pomóc Ci zarządzać swoją usługą.
Na przykład, możesz znaleźć informacje o swojej subskrypcji, doładować swoje dane, zapłacić rachunki lub uzyskać pomoc w procesie aktywacji nowej subskrypcji.
Możesz również znaleźć informacje o innych usługach i ich działaniu. Na przykład, możesz dowiedzieć się o doładowaniu danych, jak jest naliczane, lub jak przełączyć się na inną usługę.
Aplikacja daje Ci dostęp do komunikacji e-mailowej od Telenor. Możesz użyć aplikacji, aby wysłać wiadomość do naszego zespołu obsługi klienta. To najłatwiejszy sposób, aby szybko uzyskać odpowiedź i rozwiązanie Twojego problemu.
Możesz również zgłosić problem lub poprosić o pomoc w aplikacji. Nasz zespół obsługi klienta przejrzy problem i wyśle Ci e-mail, aby poinformować Cię, jakie działania podejmą.
Telenor Denmark oferuje również opcję uzyskania pomocy przy instalacji usługi. Możesz skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta, aby dowiedzieć się więcej.
Aplikacja jest również dobrym miejscem, aby znaleźć informacje o produktach Telenor. Możesz znaleźć informacje o produktach Telenor, takich jak telefon komórkowy, szerokopasmowy internet i mobilny internet.